Ovim se uslovima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. Nobil.ba Internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uslovima i pravilima.
Trgovac je Nobil d.o.o., a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je trgovcu te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica ili pouzećem.
NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV.
Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u Korpu.
Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
PLAĆANJE
- Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard, Maestro ili Visa
- Naručeni proizvodi plaćaju se gotovinom prilikom preuzimanja istih
DOSTAVA
Dostavu vršimo na području cijele Bosne i Hercegovine brzom poštom ili našim vozilom po potrebi. Cijenu dostave je vidljiva pri odabiru artikla u našoj on-line trgovini.
Ako imamo mogućnost da Nobil transportnim sredstvima dostavimo robu na vašu adresu, a Vi ste dobili na e-mail potvrdu s uračunatom brzom poštom, naše kolege Vam neće naplatiti istu, te će račun biti umanjen za taj iznos. Redovne besplatne dostave radimo u radijusu od 10 kilometara od naših poslovnih jedinica, te redovnim putnim pravcima o kojima se možete informirati pozivom ili elektronskom poštom.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio. Kupac ima pravo odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu. Dostavna služba ju uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do sprata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih kompanija koje obavljaju usluge transporta.
Ukoliko ste naručili krevet, usluga montiranja je besplatna ukoliko se dostava vrši našim vozilom.
Dostavna služba isporuku vrši u roku od najduže 15 radnih dana.
GARANCIJA
Garancija na madrace
Zato što vjerujemo u kvalitetu, dizajn i izradu naših proizvoda, Nobil madraci su zaštićeni garancijom protiv proizvodnih nedostataka u izradi i materijalu ( isključujući navlake i ručke). Ako primijetite greške u proizvodnji, molimo Vas da se obratite na mjesto na kojem ste kupili madrac unutar perioda garancije, s dokazom o kupovini (račun) i garantnim listom.
Ako je neispravan u izradi ili materijalu , Vaš Nobil madrac će biti popravljen ili zamijenjen ( po našem izboru) s troškovima , kao što je prikazano na rasporedu Nobil garancije, a bez troškova transporta i inspekcije. Ako se proizvod koji reklamirate više ne proizvodi u vrijeme popravke ili mijenjanja, bit će zamijenjen trenutnim modelom iste kvalitete i vrijednosti. Ako identični materijali nisu dostupni u vrijeme popravka ili zamjene , proizvođač zadržava pravo da zamijeni materijala usporedive kvalitete. Vrijeme garancije počinje na dan kada kupite proizvod . Ako je proizvod popravljen ili zamijenjen , vijek trajanja garancije neće biti obnovljen ili produžen.
Važne informacije
NOBIL zadržava pravo da odbije uslugu i prekidanja garancije kada je madrac, čak i ako je neispravan, u nehigijenskom stanju (ako je madrac isprljan tjelesnim tekućinama, loše rukovanje madracom i sl.) , kada madrac ima dokaze oštećenja tekućinom, čišćenjem ili korištenjem tečnosti za čišćenje.
Madrac u nehigijenskim stanju može poništiti garanciju . Zbog zdravlja i sigurnosti svakoga tko bi trebao rukovati takvim madracom , Nobil može odbiti primiti takve proizvode na procjenu i samim time zadržava pravo da odbije garanciju .Korištenjem tekućina za čišćenje može se oštetiti tkanina i materijal madraca .
Nobil Garancija ne pokriva stavke koje nisu izričito navedene u poglavlju ” JAMSTVO POKRIVA ” , kao što su:
Prijevoz i troškove pregleda
Proizvodi prodani kao uzorak i proizvodi na popustu zbog greške u proizvodnji
Visina proizvoda
Preferencija udobnosti
Zamjena drugog komada madraca u setu , osim ako je neispravan
Udubljenja manja od 4 cm
Oštećenje madraca zbog pogrešne upotrebe ili zloupotrebe
Oštećenje madraca nastalo zbog neodgovarajuće podloge ili ako se koristi pogrešan krevetni okvir
Tkaninu madraca
Latex i madraci s memory pjenom : Normalne promjene u mekoću i površini koje ne utječu na kvalitetu tih madraca.
Garancija na krevete
Garancija na naše krevete je 2 godine. Garancija se odnosi na greške u proizvodnji kreveta koje kupac primijeti prilikom preuzimanja kreveta i oštećenja mehanizma za dizanje madraca (Eterna Practic). Garancija na latoflexe je također 2 godine.